Studenten

Stort grattis till lillasyster som tar studenten idag, hoppas du får en underbar dag.. Synd att jag inte kunde komma till Gotland å fira dig..

Är sista matchen i Korpen innan sommar uppehållet ikväll.. Vi ligger just nu 2:a men satsar ju så klart på att bli 1:a=)

Har varit en kämpig dag i restaurangen har inte riktigt varit i balans, tappat grejer, gått in i grejer och varit allmänt klumpig, inte likt mig när det gäller jobbet.. Som tur va lyckades jag undvika att skapa nån större katastrof.. Hoppas det inte är något bestående..

Har gjort mitt första modelljobb idag, är för en broschyr för hotellet, fotografen tog säkert 40 bilder i olika vinklar när jag skulle låtsas jobba.. Haha.. Vår hovmästare sa att enda kravet jag hade på mig va, se snygg och glad ut.. Vi får väl se hur det gick med det..

Hoppas Christofer kommer hem snart, har lite tråkigt.. Tror att en puss å lite sällskap av honom skulle göra susen..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu