Segt..

Hade personalfest igår.. Behöver jag säga mer?? Eller jag va ganska lugn, men man kommer ändå aldrig hem så tidigt som man tänkt sig och rätt som det är har det råkat slinka ner några glas vin för mycket..hehe.. Va inte direkt sugen på att gå upp när klockan ringde i morse.. Har ändå gått bra idag, ganska trött men inte bakis som tur va.. Har man mycket att göra hinner man inte tänka efter på hur man mår heller men när jag kom hem va jag helt deckad istället...

Här är lite bilder från kvällen, vi hade jätte tur med vädret.. Började med 5-kamp på Grönan men de flesta va mer intresserade av att tävla i öldrickning..



Käkade middag sen på Blå Porten, satt ute i deras mysiga trädgård..


Efter va det ett glatt gäng som gick vidare till Fridays.. Vår hovmäster som dagen till ära fått på sig sin kalasfluga tog täten såklart (va egentligen nu jag skulle gå hem)..
  

Lyckades ta ett sånt där roligt gruppkort som alla ser mongo ut och gör olika miner utan att veta om det.. Skulle egentligen varit en förstorning på det, men hoppas ni ser ändå..

Nu är det bara en arbetsdag kvar sen Midsommarledigt=)

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu