Vad blir det för mat?

Hela dagen har gått super snabbt.. Lina och jag har suttit här hemma å druckit kaffe å pratat.. Jätte kul att umgås med henne..

Tränade inte i morse för att jag tänkte hinna gå på nåt pass ikväll, men nu när klockan blivit så mycket så har jag missat dem.. Christofer är på väg hem med en matkasse, är jätte hungrig eftersom det bara blivit kaffe idag å inge mat.. Glömde lixom bort lunchen.. Funderar på om jag ska äta lite och sen gå å träna senare eller om jag faktiskt ska strunta i det..

Imorrn är det personalfest, först 5-kamp på Grönan sen middag, kommer bli en lugn kväll för min del måste jobba 6-16 på onsdag, men ska ändå bli trevligt att umgås lite med arbetskamraterna..

Nu får Christofer gärna komma hem med lite mat, magen kurrar..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu