Valet och kvalet..

Har jobbat 9 timmar, oj oj vilken dag säger jag bara.. Frukost med 520 gäster och sen 2 luncher.. Har regnat hela dagen så kom hem genomblöt för en stund sen, hade så klart inget paraply och vägen från tunnelbanan måste varit minst 3ggr så lång.. Som tur va upptäckte jag att det va reprisen av Desperate Housewives på TV, missade det i tisdags så blev genast på lite bättre humör.. Har torkat nu och sitter här och funderar på om jag ska va duktig å gå å träna eller lata mig här hemma.. Christofer är på träning och jag köpte nya jeans igår som jag inte vill ska bli för små, 2 bra skäl till att pallra mig iväg.. Däremot måste jag ut i regnet igen och har sprungit hela dagen på jobbet.. Hinner bara 3 pass nästa vecka och målet är ju 4 så hade varit bra att gå ikväll.. Vill nog inte träna.. Men jag borde..

Får fundera en stund, hör av mig senare..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu