Fixar dag..

Ledig dag är lika med jobba hemma dag..
Än så länge har jag hunnit med att tvätta och städa.. Ska snart laga lite mat, ska träna ikväll och sen till nya lägenheten nästan direkt efter så tänkte göra matlådor till mig å Christofer så det går fort att äta ikväll.. Som ni märker har jag fullt upp..hehe..

Började dagen med havregrynsgröt med banan i och färsktbröd från affären för att få en bra start på denna dag.. Ska snart äta lite sallad och berocca..

Funderar ännu på vad jag ska göra till kvällsmat, har kyckling hemma som måste användas, men vet inte riktigt vad jag ska komponera ihop.. Något förslag nån??

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu