God morgon, god morgon..

Solen skiner och jag har varit vaken lite mer än 1 timme.. Har blivit lite frukost och Vakna med the Voice.. Jobbar kväll idag så blir inge jobb i lägenheten.. Behöver dock diska och städa lite här hemma, ser rent ut sagt förjävligt ut.. Tänkte absolut ta en promenad i solen och sen om jag hinner blir det en sväng till gymmet, gäller att utnyttja sina lediga stunder..

Måste komma igång att träna regelbundet snart, men tiden räcker inte riktigt till just nu, får ta tag i det ordentligt i april, är förhoppningsvis lite varmare väder då oxå så man kan va ute och jogga..

Tröttnade på att måla igår så gjorde klart det jag skulle göra (måla listerna en 2:a gång) sen fick jag hjälpa Stoffe att spackla.. Va ganska duktig om jag får säga det själv=)

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Najalla

Visst är han? Helt sjukt duktig =)



Receptet till kyckling i ädelost sås? Well, jag fräste bara kyklingen, la i paprika en hönsbiljon, svartpeppar och sen i med grädde och ädelosten.. Du vet, jag lagar mat lite på känn o smakar efter hand =) Men skit gott vart det iaf =) Puss puss

2009-03-19 @ 08:58:57
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu