Helt död..

Just nu håller mitt jobb å våran renovering av lägenheten på att ta knäcken på mig.. Är  så tröttttttt....Mina dagar den här veckan har varit ganska lika, upp kl 5, jobba 10-11 timmar, åka till lägenheten å skura, slipa, handla grejer mm.. Hemma typ 20.30, äta, duscha, sova.. har varit tvungen att prioritera bort vissa grejer, bloggen har tyvärr  varit en sån sak.. Hade tur idag, trots att vi haft det helt sjukt stressig ända från frukosten behövde jag bara jobba över 40 min så va hemma lite efter kl 15.. Behövde en lugn stund för mig själv på soffan.. Trodde nästan jag skulle dö idag på lunchen hade alldeles för mycket gäster och för lite personal, tempot vi fick hålla va nästan omänskligt.. Känns aningen bättre nu när jag fått samla lite nya krafter..

Får ta vara på lugnet nu en stund, antar att Christofer kommer släpa med mig till lägenheten när han slutar.. Tro inte jag är nån bra hemmafixare, har för dåligt tålamod för sånt.. Men är bara att bita ihop.. Detta är ett projekt som jag absolut måste se till att slutföra..

Xoxo Marika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu