Jag kan själv..

Blev 5 timmars jobb i lägenheten idag på egen hand.. Målat och fixat lite.. Christofer fick ledigt ikväll och är ute å äter middag med några från jobbet.. Själv är jag riktigt trött så ska slöa en stund här på soffan sen sova..
Funderar ganska ofta på vad jag ska bli när jag blir stor, nu kan jag iaf stryka målare, byggare (eller liknande) från den listan, efter att provat i några veckor så känner jag att det inte är något för mig.. Känner ingen passion för det yrket, men skulle gärna anställa nån som gör det om vi skulle behöva renovera fler lägenheter=)



Så här ser man ut när man målar tak hemma hos oss..  Måste säga att jag längtar tills detta är över...

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu