Lite träning snart..

Ledig idag så skönt efter en helg med massa jobb, ser dock ut som om denna dag börjar bli fullbokad oxå..
Detta är vad jag har att göra:

* Gå till gymmet å träna
* Fixa nya P-piller
* Diska
* Åka till nya lägenheten å städa vidare
* Handla lite målargrejer med Christofer (när han slutar)
* Laga mat

Undrar varför jag sitter här och slöar egentligen.. Borde sätta lite fart.. Måste ladda lite först bara, för när jag väl börjar med listan kommer jag ha fullt upp hela dagen.. 

Vi börjar med träningen tror jag..'
Hörs sen..

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: Najalla

Skall du verkligen ha piller o inte bebis da? =) Kommer du inte hem något snart? Pöss.

2009-03-09 @ 13:29:42
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu