Måla, måla, måla..

Bor nog en liten hemmafixare i mig oxå=) Va ännu en sväng på Bauhaus idag och köpte lite småplock samt virke till att bygga igen öppningen mellan köket och sovrum.. Christofer har inställningen "Hur svårt kan det va att göra själv" så vi får se hur det blir.. Men jag tror att han klarar det, min kille e duktig han..

Själv har jag haft som projekt att måla alla lister och dörrkarmar i vardagsrummet samt en dörr.. Imorrn blir det ännu mer målning i vardagsrummet då väggarna ska få sig en omgång till..

Ska lägga upp lite bilder nån dag så ni får se vilka framsteg vi gör..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Jennie

Va spännande att det börjar hända lite med av varje med lägenheten =)

2009-03-15 @ 00:58:45
URL: http://thepopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu