Morgonpigg??

Från att ha varit en otroligt morgontrött person vågar jag mig nog faktiskt på att säga att jag ser mig själv som motsatsen nu.. Kl är lite över 11 och detta e mitt 2:a blogg inlägg, jag har gjort havregrynsgröt till frukost, gått en promenad på lite mer än 1 timme, varit i affären och handlat, kollat TV och precis börjat dricka på dagens första kaffe.. När man börjat vänja sig att gå upp kl 5 känns det som att kl 8 är sovmorgon..

Börjar jobba kl 14 idag så ännu nån timme kvar innan jag måste gå..

Va i nya lägenheten i går och började fixa lite, jag tog på mig att skura i badrummet, blev jätte stor skillnad men  har ännu lite kvar och kommer nog behöva skrubba ett par gånger till, men nu känns det inte äckligt längre.. Christofer fick göra lite manligare grejer som att börja riva i köket..

Har köpt ny vår jacka att gå promenader i som blev invigd denna vecka... Va tycks??



Ni som inte jobbar i helgen och tänkte gå ut på krogen, kolla in Najalla hon har lagt upp super bra sminktips.. Hon är utbildad make up artist för er som inte känner henne.. Så lita på hennes råd=)

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: johanna

Jätte fin jacka! Får nästan lite ångest när jag läser att du varit så flitig idag på fm :) BVra där med 2 inlägg på så kort tid förresten :) Puss

2009-03-06 @ 12:04:35
URL: http://johannajt.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jätte fin jacka =)

2009-03-06 @ 14:00:03
URL: http://thepopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu