4:e dagen i sjukstugan..

Varit hemma från jobbet i 4 dagar nu, börjar bli smått uttråkad av att bara ligga här.. Febern verkar va på väg bort idag iaf så känner mig aningen bättre.. Har å andra sidan fått en hemsk hosta som håller på att ta kål på mig.. Ska va hemma från jobbet i morrn med men får försöka pallra mig dit i helgen..

Har inte kunnat träffa Kathrin å Angelica när de varit här, jätte tråkigt.. Hade sett fram emot det så himla typiskt att jag skulle bli sjuk precis nu..

Det mest spännande jag gjort de här dagarna är en sväng till affären idag, va skönt med lite frisk luft och miljöombyte.. Köpte lite soppa till kvällen som jag snart ska värma på.. Stoffe är ute å äter med sina föräldrar, Farmor och Farfar som är här på besök och sen ska han på träning det betyder att jag fått va själv hemma hela dagen och kvällen kommer bli lika ensam den med..=( 

Ska försöka få i mig lite mat nu, har hört att det e nyttigt för en..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu