Det som inte dödar gör oss starka..

Va nästan orolig ett tag att slutet va nära men när man minst anar det så börjar man faktiskt må lite bättre.. Känner mig nästan som mitt gamla jag igen, jobbat 3 dagar, fixat lite här hemma och står fortfarande på benen, positivt tecken tycker jag=) Blir tyvärr ingen korpenmatch för mig ikväll, fortfarande lite matt i kroppen men tänkte börja träna nästa vecka igen..

Har hänt lite grejer i köket här hemma, målningen är klar och det betyder att hela lägenheten är färdig på det området.. Ska försöka få in kylen i där den här veckan, skönt att få bort den från vardagsrummet.. Skulle vilja va klar med allt innan sommaren så man kan njuta av att va ledig när man har en ledig dag eller det e dax för semestern..

Annars har det nog inte hänt någe nytt, hade inte planerat att ligga sjuk en hel vecka.. Men men ska det va så ska det va ordentligt..

Väntar på att Christofer ska komma hem, han har varit på kundbesök i Sverige nånstans.. Jag har tråkigt så vill ha sällskap.. Måste försöka komma på nåt att käka till middag ikväll oxå, samma problem varje kväll.. Ska bli skönt när köket blir helt klart, roligare att laga mat då.. Har lovat Christofer oxfilé med risotto när vi e färdiga.. Blir tyvärr inte idag..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu