Utflykt..

Har varit ledig hela helgen, så skönt!! Regnade på lördagen så då blev det lite fix här hemma i köket och en sväng till Ikea.. Klarnade upp till kvällen, va välkommet då jag lovat föja med Madde ut.. Blev trevligt med lite middag hos Madde först och sen vidare till en tjej som heter Tove, drack alldeles för mycket vin men det fick gå..
Vaknade till en solig söndag, va faktiskt inte så bakis som jag trodde så jag och Christofer bestämde oss för att åka på lite utflykt.. Hittade ett jätte mysigt ställe att käka lunch på låg vid en strand å man kunde sitta ute å se ut över vattnet, va nånstans på Värmdö.. Very nice=)




Åkte sen vidare, blev två turer på färjan för att komma tillbaka till Sthlm..


Åkte bla över Vaxholm, väldigt mysigt, massa uteserveringar (och turister så klart).. Riktigt idylliskt sommar ställe..


Har nog inte visat våran (Chrisofers) nya bil.. Den gillar vi nu när det e varmt så man kan åka cab=)


Mycket mysig söndag..

Idag har det varit jobb igen annars inget speciellt, promenerade hem, har varit jätte varmt ute.. Måste komma igång å trän igen nu när jag äntligen blivit helt frisk..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu