Ingen tid..

Jag får väl börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen men har man mamma och lillasyster på besök så får man inte så mycket tid för datorn.. Va iaf väldigt trevligt att få besök från ön, blev lite shopping och sen mycket mys=) Biokvällen blev väldigt lyckad, måste säga att jag gillade filmen New moon, den har en mysig stämmning trots alla vampyrer och andra monster.. Kärlek à la Romeo och Julia slår väl aldrig fel..

 



På lördag blev de avbytta av ingen mindre än Sara.. Hände inte mycket den kvällen va så sega båda två så det blev blev hämtmat från thaikiosken vid tunnnelbanan och sen film på TV, men det spelar ingen roll vad man gör när man hänger med Sara det e bara kul att va och så har det alltid varit.. Sen måste jag ju säga att vi har gjort en hel del roliga och busiga saker tillsammans oxå.. Har känt varandra i typ 10 år nu så har ju hunnit med en hel del..

Veckan har annars börjat ganska lugnt jobbat igår och idag, tränat igår och idag.. Handlat årets första julklapp igår, en i familjen avklarad.. Idag blev det en julklapp till mig själv i förskott, en ny väska=) Det  tyckte jag att jag va värd..

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fina bilder! :)

Gittan som aldrig vill vara med på bild, jätte fina ju!

Kramar /M

2009-11-25 @ 09:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu