Julen närmar sig..

Idag är en ledig dag här.. Blev sovmorgon såklart, behöver min skönhetssömn=) Nu lite mys i soffan med kaffe.. Känner att jag börjar bli redo för en dag med fix här hemma.. Börjar ju närma sig december och första advent så ska rota fram våra julgrejer och sen städa undan lite..

Pratade med Johanna igår så ska nog få fixa mitt hår på måndag, färg och klipp sen ska vi även diskutera eventuell hårförlängning men det blir nog i mitten av december nångång.. Kul att va lite fin i håret till alla fester kring jul å nyår.. Va ju några år sedan jag hade långt hår nu..


(Sommar 2007)


(Vinter 2008)

Gillar ju det korta men alltid kul att förändra lite.. Förra vintern färgade jag ju det mörkt, men nu kommer jag nog va blondin ett tag framöver..


 

Nu är det dax att sluta va lat och skriva trams här på bloggen behöver ta tag i fixet här hemma, skönt att bli färdig så fort som möjligt så kan jag ju göra något roligare resten av dagen..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: javiera

Du som är sååå snygg i din page!! :)

2009-11-27 @ 14:22:19
URL: http://javieras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu