Let´s spend some money..

Har varit utan bankomat kort sen i torsdags, hade glömt koden till det å va tvungen att få ett nytt.. Har varit en lång helg utan pengar men idag så fick jag äntligen mitt nya fina=) Så innan jag går till jobbet är det en sväng på stan som gäller första anhalten är Body Shop behöver nya cremer och rengöring till ansiktet sen får vi se om jag hinner kika en andra gång på jeansen jag vill ha..

Lagfesten i lördags va helt sjukt kul.. Jag som skulle ta det lugnt fick i mig bra mycket mer än vad jag tänkt mig (även om jag inte va i närheten av de andras alkohol intag..hehe..) blev allsång och dans i soffor och sängar helt galet va det men en av de bästa festerna på länge, klockan 12 va det dock dax för Askungen att gå hem förtrollningen va bruten och jobbet dagen efter närmade sig lite allt för snabbt, skulle upp och jobba frukost  så klockan ringer kl 6.. Inte kul alls, va som tur va inte bakis men riktigt ordentligt trött igår.. Gick ändå bra att jobba men somnade på soffan när jag kom hem och missade Body jam som jag tänkte gå på, hann iaf till corepasset..

Ser inte fram emot att jobba idag är så skönt att va ledig på måndagar när man jobbat helg..

Nu ska jag iaf bege mig in till city och se om jag kan kryssa för några grejer på min vill ha lista..

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är faschinerande hur otroligt frihetsberövad man känner sig utan bankomatkort! Haha! Hög igenkännighetsfaktor där ;)

2009-11-03 @ 14:50:34
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu