Nån som längtar efter helg??

Jag kan inte säga att jag ser fram emot det så där jätte mycket.. Jobbar 14-22 både idag och imorrn och sen 7-13 på söndag gissa hur mycket kul man hinner med då.. Ja ja, ser fram emot nästa helg iaf först kommer ju mamma och lillsyrran tors-lör och sen är det fin besök från Karlstad, ingen mindre än Sara som ska bo hos mig lör-sön=) Ska bli helt underbart att få besök av dem jag saknar?? Är bara Pappa som inte varit uppe å hälsat på i höst men om jag får ut min ledighet som jag vill så träffar jag ju honom över jul..

Hoppas på att det e nån rolig som jobbar i receptionen ikväll, så det inte blir så ensamt.. Hoppas kunna komma hem i tid så jag hinner med lite fredagsmys=)

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Sara

o jag längtar massor jag med!

2009-11-13 @ 11:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu