Som en ny männinska..

Kom hem från frisören för en stund sen, har färgat och klippt lite.. Känns så skönt när håret e ny fixat.. Blev ingen större förändring från förra gången, samma blonda färg och luggen e kvar.. Kollade även ut vilka färger jag ska ha i min hårförlängning, tror det kommer bli riktigt bra=) Blev lunch efter med Johanna (min frisör) i Solna Centrum, träffade Stoffe en lite snabbt.. hade tänkt att jag skulle passa på att käka lunch med honom men tog lite längre tid att fixa håret än vad jag hade räknat med så träffade honom när han va på väg tillbaka till kontoret.. Fick en lunchpuss iaf;)

Klockan hade hunit bli 3 innan jag va hemma så har kollat ett avsnitt gossip girl och nu ska jag snart pallra mig iväg och träna.. Ikväll blir det matlagning och mys hemma..

Är väldigt skönt att va ledig måndagar måste jag säga..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu