Va snabbt det gick..

Söndag kväll och ännu en ledig helg är slut.. Har inte blivit mycket tid framför datorn därför nästan inget bloggande..

Efter jobbet i fredags blev det ett pass på gymmet sen en mysig middag med Christofer på Sabai-Soong, har inte käkat där på säkert  ett halvår va väldigt gott=)

Lördag blev det sovmorgon såklart mycket skönt att inte vakna till en pipande klocka.. Christofer hade lovat att hjälpa en kompis att köpa kakel och lite annat på Bauhaus och jag hade inte så mycket för mig så fick åka med som sällskap.. Blev faktiskt lister till köket som fick följa med hem oxå och imorrn kommer våran skiva från enamello skönt att det händer lite hgar ju varit en väldigt lång paus i vårat renoverande nu..
Lördag kväll bjöd vi hem lite vänner hit, blev väldigt lyckat och alla blev nog aningens fulla..hehe.. Drog till ett ställe på Hornsgatan som heter Marie nånting inget vidare ställe måste jag säga, dålig musik och lite udda folk..

Idag blev det ännu en sovmorgon, va ganska sega.. Bestämde oss dock för att ta en promenad bort till Liljeholmstorget och köpa nåt att äta, va skönt med lite frisk luft och efter lite mat oxå mådde vi mycket bättre.. Hyrde film på vägen hem..

Trots att jag inte va så pigg idag så hade jag ju faktiskt Body jam och core inplanerat så va bara att pallra sig iväg, börjar få lite koll på Body jam nu faktiskt..

Slänger nog in bilderna imorrn, blev inte så många.. 

Hoppas ni oxå haft en bra helg..=)

Xoxo Marika 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu