091012

Måndag.. Ja vad säger man kunde ha börjat bättre.. Blev väckt av att min hovmästare ringde 06.10 och undarde om jag va på väg till jobbet?? Jag var då nyvaken i sängen och va inte speciellt sugen på att gå upp men eftersom jag redan försovit mig 1 timme va det bara att snabba ryck ta sig upp kasta på sig lite smink (får ju inte skrämma gästerna på frukosten) och kläder.. Ja, ja sånt händer annars har det varit en bra dag, både lugnt på frukosten och lunchen.. Slutade kl 14 så åkte hem och tog det lugnt ett tag innan Stoffe kom hem å vi kunde laga mat..

Efter den onyttiga men väldigt trevliga helgen med syster på besök så va det nu dax att ta tag i träningen igen, blev ett otroligt svettigt pass Body Combat.. Är så jäkla bra träning för hela kroppen och så e det riktigt roligt oxå=) Här hemma hade vi dock ännu lite chips kvar i skåpet så råkade visst slinka ner lite grann.. Tur att jag tycker det e lika kul att träna som att äta godsaker annars skulle jag nog ha en helt annan kroppsform..hehe..

Ska gå och lägga mig nu så jag inte försover mig imorrn oxå (hade varit lite pinsamt och lyckas med det 2 dagar i rad)..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu