Ännu en dag..

Tisdag.. Idag va jag uppe i god tid så jag till och med hann med en tidigare t-bana, kände att jag behövde kompensera lite för min sena ankomst igår..hehe.. Till skillnad från igår så va det långt ifrån lugnt.. Frukosten gick väl okej men lunchen va alldeles för mycket, men på nåt vis så lyckades vi även den här gången klara oss utan några större katastrofer.. Fick jobba över 1 timme men skönt att hinna plocka iordning lite innan man drar hem.. Blev sen direkt till gymet, om jag kommit hem och lagt mig i soffan  hade nog chansen varit stor att jag inte hade velat resa mig nå mer idag.. Där blev det 45 min på löpbandet, tycker jag måste va godkänt..

Väntar nu att min kära pojkvän ska komma hem från jobbet så vi kan käka lite mat ihop.. Ska va hemma hela kvällen så chansen e stor att det kommer fler inlägg..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu