Bror i sthlm..

Idag är det dax för nästa syskon att komma och besöka mig här i sthlm.. Han och Emelie ska bo på hotellet där jag jobbar.. KOmmer nog träffa dem där idag för jag jobbar till kl 22 ikväll sen blir det shopping imorrn, ska bli himla kul att träffa dem även om vi bara hinner umgås lite grann..

Idag blev det sovmorgon sen har jag pratat i telefon större delen av förmiddagen, först ringde Madde, sen Josse och sen ringde jag till bror och gav vägbeskrivning till hotellet.. Saknar mina vänner på Gotland så tur att det finns telefon=)

Vet inte alls hur kvällen kommer se ut ikväll men hoppas det blir hyfsat lungt.. Har hand om något vi kallar för Billabong mellan 17-19.. Det går ut på att vi ska gå runt i lobbyn och servera våra gäster ett alkoholfritt mousserande vin som heter Billabong och sen finns det lite snittar eller annat tilltugg.. Vi gillar det inte, onsdagar är värsta kvällen att jobba just på grund av det..

Bäst att sätta fart å få lite gjort, har lite ärenden att fixa inna jobbet.. Hörs ikväll..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu