Detta är ett skämt, eller??

Pratade ju med Josse och Madde i telefon igår, båda hade drabbats av halsont, huvudvärk och mådde inte sådär jättebra.. Trodde att jag satt säkert här på andra sidan havet men de grymma bakterierna har tydligen hittat en annan väg att anfalla nämligen genom mobiltelefonen, jo jag lovar det e sant..  Började nysa lite igårkväll på jobbet och sen under natten har halsen börjat göra riktigt ont.. Hade aldrig kunnat drömma om om att den nya tekniken även skulle göra det lättare för sjukdomar att spridas utan att man ens träffat nån.. Detta är ju skandal! Försöker det bästa jag kan att kurera mig nu med varmt te, c-vitamin och vila.. Ska snart dra till apoteket och inhandla det bästa de har mot förkylningar.. Vill helt enkelt inte va sjuk..

Bror och Emelie är ju i Sthlm idag oxå å jag har lovat hänga med på shoppingrunda, så det e verkligen på tiden att jag piggnar till lite.. Kommer ju inte träffa dem förrän till Jul nästa gång (om jag får ledigt från jobbet, måste fjäska lite för chefen) så vill verkligen ta vara på tiden och umgås med dem idag..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: M

Stackars krake! Precis sovit flera timmar efter skolan och ska snart pallra mig iväg igen. Du har ingen bra timing hjärtat :( Boosta dig själv nu med allt vad vitaminer heter, knarka lite om du så behöver (gäller ju bara en kväll) haha. Skämt och sido, kan berätta något som kan muntra upp dig istället! Din kära sambo är med på "löpet" här på ön idag, haha, kan man säga löpet? Anyways, bild och större artikel i tidningen. Saknar dig snoris! Pusss /M

2009-10-15 @ 16:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu