Friscus=Frisk

Måste ju säga att jag inte direkt mår bättre idag, snarare sämre.. Har iaf jobbat 8 timmar, va som tur e ganska lugnt hela dagen så jag kunde köra på i mitt seg tempo utan att det märktes.. Har kikat på film nu sen jag kom hem, blev Confessions of a shopaholic, har faktikst inte sett den förut bara läst boken.. Va precis lagom som tidsfördriv.. Christofer ska på pokerkväll hos sin kompis så jag e alldeles ensam hemma.. Blir i säng tidigt, ska va på jobbet 06.30 imorrn.. Får se vad jag orkar hitta på, stor chans att det blir Idol på TV=)

Ska göra en ordentlig attack mot alla förkylningsbakterier oxå.. Har ju lite gott och blandat hemma sen igår, va även i affären och införskaffade denna Bravo Friscus juice som tydligen ska va bra för imunförsvaret.. Tror ni det kommer hjälpa?? Jag hoppas på det..



Har ni några bra huskurer mot förkylning som brukar fungera, snälla berätta för mig!!!

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: madeleine

mycket wasabi så du svettas ut det! rå gul lök! ok kanske inte världens fräschaste men effektivt!

krya på dig hjärtat! <3

2009-10-16 @ 20:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu