Måndag 19/10

Blev en mycket längre sovmorgon än jag tänkt mig idag, vaknade först vid kl 9 när Christofer gick till jobbet, tänkte att det va en lagom tid att gå upp så jag la mig på soffan och knäppte på TVn.. Tog inte lång tid innan mina ögonlock föll ihop igen och jag vaknade halv 12 istället.. Trodde inte jag va så trött.. Resten av dagen har varit rätt så slö.. Plockat lite här hemma och varit i affären 2 ggr annars inte gjort mycket.. Kände att jag behövde en riktig vilodag..

Christofer har match idag med så jag har det lugnt å skönt här hemma=).. Kollar på Sveriges fulaste hem och dricker te..

Har pratat med Madde i telefon idag, blev ett såntdär rikigt skvaller samtal..hehe.. Märks att hon bott på gotland ett tag nu där det cirkulerar rykten om allt å alla..haha.. Rätt så kul faktiskt va folk tror sig veta mycket ibland..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu