Redan tisdag..

Måndag försvann visst väldigt snabbt.. Jobbade 10 timmar sen blev det ett pass Body Combat på World Class.. Va jobbigare än på länge då det va en inhoppare som körde den gamla koreografin som jag gillar bättre än den nya, är mer fart lixom, den nya är oxå jobbig men mer teknik.. Avslutade kvällen med 2 timmar The Sims3..

Idag jobbar jag kväll så måste snart börja göra mig iordning och röra mig in mot stan.. Sen är jag faktiskt ledig både onsdag och torsdag=) Blev en kortis idag men har hänt ungefär ingenting ännu idag mer än att jag kollat TV och käkat frukost..

Ha en bra dag!!!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu