Slut..

Ja vad ska man säga, slapp min promenad för Johanna avbokade och jag vill inte gå själv på kvällen.. Vet inte om jag e så jätte ledsen över det men även om planen va lite motion så behöver ju kroppen vila lite ibland oxå.. Blev iaf DH på TV som planerat, Susan och Mike är nu ett par igen precis som det ska va.. Men det händer grejer vill jag lova så längtar tills nästa avsnitt på tisdag..

Är tydligen mycket att göra på jobbet imorrn så bästa att pallra sig i säng så man inte e allt för slö.. Hade en hovmästare som verkligen vaknat på fel sida idag, Chaquib= ett riktigt skämt, skällde och snäste åt oss vad vi en sa eller gjorde idag.. Ibland förstår jag inte vad felet är, tur att jag har Ida som man kan gå och skratta med bakom ryggen på honom när man fått sin femtielfte utskällning för nåt man inte gjort.. Får se hur det går imorrn förhoppningsvis är han på lite bättre humör.. Jag tar gärna kritik när det är befoget, men jobba med nån som bara går och surar gör verkligen att man börjar fokusera på fel saker.. Försöker hålla mig undan så mycket som möjligt när han är så och lyckas som tur är ganska bra..=)

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu