Söndag..

Kvällen är här och helgen har som vanligt gått alldeles för fort.. Har segat hemma i soffan hela dagen, kollat på repriser på tv4 och spelat theSims 3.. Skön eftermiddag men kände att jag behövde röra lite på mig iaf, dax att komma igång med träningen igen.. Har ju varit väldigt seg nu i över 1 vecka pga min dumma förkylning.. Fick med mig Johanna på Body Jam och core nu ikväll riktigt skönt för kroppen.. Tycker Body Jam är väldigt kul faktiskt är inte direkt bra på det men det gick bättre idag än förra gången så tror att om jag bara ger det en chans och går regelbundet så kommer jag nog få kläm på det..

Är en lång dag på jobbet imorrn som jag inte ser fram emot, 10 timmar är slitsamt men det brukar gå vägen så är väl bara att bita ihop ock köra på..

Hoppas ni alla haft en kanonhelg så ni e laddade för en ny vecka..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu