090910

Nu är det jobb som står näst på schemat, kommer inte komma hem förrän sent ikväll.. Har en grupp som kommer kl 22 och ska äta och va tydligen jag som hade turen att få stanna och ta hand om dem.. Sen får vi se hur mycket jag har att göra resten av kvällen, man vet aldrig riktigt med caféet om det blir mycket eller inget alls, hoppas kvällen går någorlunda snabbt.. Den som kommer förbi och hälsar på mig lovar jag att bjuda på en riktigt god fika=)



Ha en bra torsdag och försök njuta lite av solen, har hört rykten om att den inte tänkte stanna så länge till..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu