1 år..

Har bott i huvudstaden 1 år och 2 dagar nu, tiden går ju bara fortare än fortast.. Har hänt en hel del.. Fast jobb på Rica hotell, hyrde lägenhet vid Karlaplan, köpt lägenhet vid Zinkensdamm, renoverat nyinköpta lägenheten (börjar bli klart), börjat träna på World Class, spelar fotboll i världens bästa Korpenlag Oslagbara (det har visat sig att vi tyvärr inte e Oslagbara men jäkligt kul har vi), hittat mysigt promenadstråk längsmed Årtsatviken eller varför inte Djurgården, fått en favorit restaurang i Gamla stan De svarta fåren eller om man vill äta thai är Sabai Soong på Östermalm den bästa, haft min första riktiga semester och åkte såklart till Gotland för att leka turist.. Nu börjar hösten smyga sig på (riktigt ruggigt ute idag) och jag ser fram emot ytterligare 1 år här i Sthlm, trivs väldigt bra och börjar känna mig som hemma.. Enda nackdelen är ju såklart saknaden efter familjen och vännerna som bor kvar på ön men man kan tydligen inte få allt och jag har ju Christofer som min familj här.. 



Visst e det en fin stad..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Man kan ta Marika ur/från Gotland men inte Gotland ur/från Marika" ;)

<3 /M

2009-09-02 @ 16:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu