Fiesta Latina

Vem hade trott att jag skulle spendera ett dygn på salsakryssning?? Känns inte riktigt som min stil..hehe.. Men ibland måste man testa lite nytt.. Vi va 8 st från jobbet som åkte, riktigt härligt gäng.. Började med lite after work och käk i city innan vi skulle åka till båten..



Kl 19.30 gick båten och det va dax att ladda upp för party.. En bild säger mer än tusen ord så tänkte det blir roligare för er med massa bilder än en jätte lång text.. Eller??




Tjejerna i vår hytt..



Söta tjejer när vi precis gjort oss iordning, va många kameror som blixtrade..
Här har ni Neda, Szandra, Sofia, Ida och sen Nedas kille Alex (enda killen)..


Jag och Szandra vi ett av dansgolven..

Blev dans fram till kl 2.30 sen lite smörgåsar och vatten i caféet ombord.. Blev i säng hyfsat tidigt för vår del men va några av gänget som höll igång till typ 5.30.. Oj oj, skulle jag aldrig orka..

Blev sovmorgon till 11.30 dagen efter, mycket skönt.. Ingen i vår hytt va speciellt bakis så vi gjorde oss iordnig lite sen blev det lunch.. Va final i danstävlingarna som varit kvällen innan och partyt verkade fortsätta för många..







Vi såg oxå till att ta varsin återställare sen ut på dansgolvet en sista sväng innan det va dax för landstigning..



Ja sen va det på tiden att ge sig tillbaka till verkligheten.. Middag och mys väntade hemma med min älskling=)

Har varit en väldigt bra helg..

Xoxo Marika




Kommentarer
Postat av: Najalla

Va fan, jävla skit blogg.se! Jag kan ännu inte se dina bilder :) Aaa, nu va det ju ett tag sen vi pratade så då brukar det vara lättare.. Puss

2009-09-28 @ 00:09:51
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu