hallå hallå..

Har haft en sjukt lugn dag på jobbet, så tiden sniglade sig fram men nu e jag hemma=) Sitter och kollar på nåt program om bröstförstoringar kanske skulle va nåt.. Har ju funderat på det ibland eftersom jag inte har direkt nåt att komma med på den fronten men är nog lite för feg för att verkligen genomföra det.. Så länge Christofer tycker att jag duger som jag är så får jag väl oxå va nöjd.. Har några kompisar som förstorat sina och det blev väldigt bra då va jag lite avis men tror att jag hellre vill lägga pengar på annat, kostar ju en hel del..

Nu kommer Christofer hem så ska se om jag kan få pussas lite;)

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu