Inte vad jag hade väntat mig..

Hade sett fram emot en härlig förmiddagspromenad i solen innan jag ska åka å jobba men vaknade lite snopet till en väldigt grå värld.. Har varit upp lite mer än 1 timme och det verkar inte bli så mycket ljusare.. Nu är frågan om jag vågar utmana vädergudarna och ta min promenad ändå, finns en väldigt stor risk att det börjat regna och jag kommer hem å ser ut som en dränkt katt.. Är det värt att chansa?? Får fundera en stund till..

Ikväll har Oslagbara sin näst sista match och jag kan inte va med=( Jobbar ju ca 1 kväll i veckan och har hittills inte jobbat nån matchkväll men nu va det inte mycket att göra åt saken.. Får hålla tummarna att de klara sig utan mig..

Har fått en ny roll på Rica Hotell nämligen modell..hihi.. Detta e resultatet från mitt första jobba..









Det är ett reklamblad som de lämnar eller skickar ut till våra gäster eller förhppningsvis ny kunder.. Inte så illa va..hahah.. Nån som blir sugen på att ha ett frukostmöte på Rica Hotell Stockholm??

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kan säga att jag blir iaf riktigt frukostsugen!

2009-09-21 @ 11:16:58
URL: http://thepopcorn.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Fina vän! Stolt! Kräver en frukostdate med dig när jag besöker dig nästa gång! Love

2009-09-21 @ 14:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu