Intressant?

Så det e alltså fredag idag och jag sitter hemma och kollar TV.. Hur spännande är det egentligen, mitt liv är verkligen ointressant för tillfället.. Jag har blivit en riktig tråkmåns om jag får säga det själv.. Har lixom ingen inspiration alls till att gå ut eller festa.. Kan det va så att mina glans dagar som partyprinsessa nu är passé?? Börjar man bli gammal när man väljer bort att dricka för att det inte e värt att va bakis en hel dag efter?? Hmm tåls att funderas på, hade ju inte tänkt bli gammal ännu..

Min kille är ute med några från jobbet, han verkar inte ha lika tråkig inställning till alkohol som jag..hihi.. Nån som vill leka med mig ikväll är det bara att ringa..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu