Mätt i magen..

Oj va gott det va med mat.. Har varit så seriösa ikväll, blev risotto med chevre och kantareller och till det en god köttbit och lite beasås..



Vinet va oxå en hit, bland de bästa röda jag druckit, la till en länk så ni kan gå in å kika, heter Kevin Arnold.


Det enda som inte blev uppätet va min fina dekoration (allt för att det skulle bli en bra bild till bloggen..hihi)


Sen e det ju såhär att jag hittade något nästan ännu godare i ett av våra skåp.. Tror att Christofer försökt gömma den men gick inte så bra..



Man kan inte gömma godis för mig (men det va ett bra försök), får bli våran efterrätt när maten har lagt sig lite.. eller om jag ska ta lite redan nu kanske??

Ja detta va min kväll i ett litet bildspel.. Hoppas ni har en lika mysig fredag som jag..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Marika

http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5819399.ab

2009-09-18 @ 20:43:39
URL: http://marikao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu