Ny vecka, nya tag..

Är något visst med måndagar, första dagen på en ny vecka.. Är alltid på måndagar jag vill börja mitt nya liv, sluta med alla dåliga vanor, börja äta nyttig mat, jätte laddad för att träna, göra upp planer för framtiden mm.. Det e på måndagar allt ska förändras, jag ska bli en bättre människa.. Men hur stora planer jag än har och hur laddad jag än är för att genomföra dem så känner man sig aldrig lika motiverad när det väl e tisdag, eller onsdag eller snart helg.. Någon som känner igen sig?? Tror ändå att denna vecka kommer bli den som förändrar mitt liv=) Nu jävlar ska jag ta tag i det här..

Blir iaf ett träningspass idag och kanske en promenad.
Va och storhandlade igår så veckans  matsedel e klar.. Tror dock att det skulle behövas lite mer sallad även om det i stort sett ser ganska varierande och bra ut..

Xoxo Marika






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu