Så nu börjas det..

1:a september idag och enligt almenackan är hösten här.. Märks tydligt på jobbet.. Frukosten va ganska lugn men lunchen total kaos, något jag inte längtat efter.. Sprang med disk, kaffe och notor tills svetten rann längs med ryggen, va nästan värre än Body Combat passet på gymet igår och det va jobbigt vill jag lova.. Som lite belöning gick jag till Åhléns och shoppade ett par Nudie jeans på rean.. Kan säga att min budget som jag varit så duktig med nu är bruten iaf under punkten kläder/Skor de andra går faktiskt fortfarande bra och bara 2 veckor kvar till lön så det får väl vara godkänt..

Ikväll blir det Korpen match, håll tummarna för oss=)

Xoxo Marika


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack så mycket. :) Har också hört att det skall vara superbra där. Han som intervjuade spelar i FC Copa så det var lite jobbigt att jag hejade på Levide tyckte han, men var nog lugnt ändå. heheh :P

2009-09-01 @ 17:08:44
URL: http://emeliekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu