Strul..

Verkade inte som att alla bilder ville komma med igår när jag la upp från kryssningen men tror att jag fixat det nu..

Idag va det jobb 10-16, väldigt sköna tider, synd att man inte jobbar så oftare.. Kunde lixom sitta i soffan och käka frukost och kolla på nyhetsmorgon utan att känna mig stressad i morse. Kom till jobbet och kände mig som en normal männinska i stället för en zombie som man gör när man tvingats ur sängen kl 5... Va mycket att göra idag så tiden gick supersnabbt.. Va på det nya superstora HM å kikade lite oxå, fanns mycket snyggt men höll mig till mitt uppdrag att bara köpa strumpbyxor..

Blev korv med bröd till kvällsmat för vi orkade inte laga någon klok mat sen iväg på ett pass Body Combat..

Fick sms av min syster att hon vill komma å hälsa på mig i oktober=) Det ser jag verkligen fram emot, får ringa henne imorrn och styra upp planerna.. Saknar min familj..

Är redo för sängen nu så kommer inte hända så mycket mer i min blogg idag..

Natti natti mina kära vänner..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu