Upp och hoppa..

Har massa på att göra listan idag så hoppas jag kommer hinna med allt.. Frukosten är klar iaf, nu står det städning på nästa punkt, ser inte direkt fram emot det men så skönt när lägenheten är ren och fin=) När jag e klar med det så kanske jag ska unna mig en promenad i solen, känner att jag måste försöka få så mycket sol som möjligt innan den mörka vintern kommer.. Sen blir det en sväng upp på vinden för att släpa ner lite kartonger, mm.. Ja ni ser att det kommer finnas saker för mig att göra idag.. Ska försöka uppdatera lite under dagen även om det kanske inte blir så mycket spännande läsning..

Hemma på min gata i stan..




Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu