Virrpanna..

Jag tar nog priset som dagens stora virrpanna..

Va helt säker på att jag jobbade 6-14 idag, absolut bombsäker.. Stämplar in den tiden när jag kommer till jobbet, frukosten va ganska lugn vi går över till lunch delar in stationer och jag och Nielma sa att vi skulle sluta kl 14 och Ida va kvar till 16 inga konstigheter där (ingen av cheferna protesterade heller).. Klockan blir 14 kassan är räknad och jag drar hem.. Kollar lite TV, tar en joggingrunda kollar min kalender och gissa vad, jag skulle inte alls gå hem kl 14 jag skulle ju va kvar till 16 enligt schemat.. Jag har alltså skolkat 2 timmar från jobbet idag.. Oups.. Lite pinsamt faktiskt.. Va ju inte meningen..

Xoxo Marika

Kommentarer
Postat av: Angelica

Eftersom du brukar jobba 110% när du är på jobbet så är det nog ingen fara att checka ut lite tidigare:) Jag trivs jättebra i Lkpg. Börjar äntligen komma på plats i lägenheten, så det känns kanon! Största orosmomentet just nu är att jag endast hittat ETT ställe i hela stan som gör god caffe latte. Men jakten fortsätter. Åker ju hem till Gotland snart så då blir det en äkta Skaffis-kaffe. Kram

2009-09-09 @ 12:46:50
URL: http://angelicahafdelin.blogg.se/
Postat av: Najalla

Men Marika, inte skolkar du heller?! Din buse =) Hoppas du mår bra. Jag tror det blir innebandy, må jag va dålig men det blir lite träning iaf =) Puss

2009-09-09 @ 17:30:05
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu