One week..

Jaha då har det redan gått en hel vecka sen sist.. Sorry, har lixom tänkt att jag ska skriva en massa sen har jag inte haft ork när jag väl hamnat framför datorn.. Fär väl börja med lite bilder från en mycket trevlig after work i fredags, gillar tjejerna på jobbet.. Blev Fridays i Kungsan synd att det ännu e lite för kallt att sitta på uteserveringen..

 



I lördags fick vi äntligen träffa lilla Hugo (Stoffes brors son) då Emma, Micke och Theo va på besök i Sthlm.. Så sjukt söt liten kille.. Va rätt kallt och tråkigt väder i lördags så blev en mysig hemma kväll med film och godis, bara jag och älsklingen..

Söndag hade dock solen hittat fram så va dax att inviga caben.. Tvättade bilen och käkade en glass, då e det vår va?? Blev en joggingrunda på kvällen så skönt när det börjat bli varm så man kan springa ute..

Sen va det bara jobb resten av veckan typ.. Massa sjuka, vilket leder till att jag måste hoppa in och jobba även mina lediga dagar..=(

Ja det va väl vad jag hade att komma med den här gången..

Sköt om er!!

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu