Running..

Nu e det hårdträning inför vårruset..haha.. Sprang 5km på gymmet igår och idag efter jobbet blev det en runda längsmed Årstaviken.. Går bättre än väntat faktiskt så kanske skulle kunna träna upp mig till en hyfsad tid innan den 1:a juni.. 24 min fixade jag på gymmet och 23.30 min idag ute i spåret, tycker det e helt okej men mitt mål e nog att komma i mål på ca 20 min.. Får se hur det går med det men lite roligare att springa om man har nåt att kämpa för..

Gillar mina nya fina skor de får mig nästan att flyga fram..



Imorrn e de dax att träffa PT på gymmet igen, undrar vad hon ska utsättamig för den här gången..

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu