Snart Valborg..

Snart är April slut, vädret har gått från 18 grader och sol till snö till sol igen..
Låg i parken och solade i går för första gången i år, himla skönt tills det mörka molnen och regenet kom men sen idag så va det ganska skönt ute igen.. Hoppas på att det blir lite stabilare i maj med många varma dagar=) Har ändå känt av att våren är på väg och ett hopp om en härlig sommar börjar tändas..



Nästa helg bär det av till Sara i Karlstad och helgen efter det så håller jag tummarna för att det kan bli ett besök på Gotland (vet inte om jag får ledigt, men hoppas, hoppas, hoppas) Min kära vän Josse ska ha 25 års fest och det vill man ju absolut inte missa sen saknar jag min familj så längtar verkligen efter några lugna dagar i Levide..

 
Jag och Josse (även kallade Bill och Bull..hehe) en rolig kväll på munken 2008

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu