Marbella!!!

Såg att jag hade typ tusen roliga bilder att visa er från Marbella resan jag va på i början av juli.. hade helt glömt bort att jag lovat ett inlägg..Oups..

Ja man får väl börja från början.. Torsdag 8/7: Jag beger mig till Skavsta tillsammans med mina trogna resekamrater Elina och Patricia. Helan och halvan väntar på att få checka in (har rätt höga klackar), men oj vad hände blev vi helt plötsligt lika långa??

 
Mötte upp Londontjejerna och kusin vitamin på Ocean club..
 
Kvällen blev det mysig och ganska lugn trerätters middag på en jätte härlig restaurang som hette Finca Besaya




Fredag 9/7
Solen skiner och Ocean Club är målet för oss denna dag.. Bada i poolen, dricka drinkar, och bara ha det allmänt bra.. Eftersom denna resa även e Johannas möhippa hade hon en hel del uppdrag att utföra under helgen det började bra när vi träffade en svensexa i ungefär samma situation som kunde ställa upp på våra upptåg..haha




Underbar dag avslutades med enkel middag och utgång..



Hemgång ca kl3 blev det=) Helt okej kväll men skönt att få sova några timmar innan frukost iaf..

Nu kära vänner orkar jag inte skriva mer ikväll.. Så lördag och söndag får ni vänta på ytterligare några dagar..



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu