Fjärde advent!!

Nå är ni färdiga med alla klappar är ju julafton om några dagar bara.. Själv e jag nästan klar.. Har lite små grejer som ska ordnas men annars känner jag mig nöjd..

Har varit en riktigt skön ledig helg.. Såg musikalen We will Rock you i fredags, vilka grymma låtar Queen har gjort, riktigt bra, lite flummig story bara..

Lördag blev det shopping och träning på dagen, har hittat en nyårs klänning som e jättefin=) Sen en mysig middag ute med Christofer.. (http://www.oasis-stores.se/ 4:e klänningen, blå siden, är den jag köpt om ni bläddrar bland bilderna)


Idag har jag varit på stan och lunchat med Sandra från jobbet, sen blev det julstädning här hemma vilket va riktigt välbehövligt, har inte hört något från Hemfrid som skulle komma å städa här, måste ringa och se vad som har hänt.. Vill ju ha en städerska=)

Har lite glögg mys här nu med älsklingen för att avrunda kvällen.. Snart i säng och sen en lång dag på jobbet imorrn..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu