Imorrn så e det bättre..

Pallrade mig till jobbet idag faktiskt.. Med hjälp av lite alvedon, c-vitamin och nässpray så höll jag mig på benen hela dagen.. Kände mig riktigt sliten men det gick hyfsat.. Ligger dock däckad på soffan nu och ska efter detta inlägg ska jag krypa ner i sängen (har redan sovit 1h timme på soffan oxå..hihi..) Det här med att va sjuk tär verkligen på en och det känns som att man måste sova minst dubbelt så mycket som i vanliga fall för att orka va uppe.. Nu håller jag då verkligen tummarna för att jag ska må bättre imorrn, orkar inte med detta längre.. Hatar, hatar, hatar att va sjuk och inte orka göra något (hela veckans träningsschema e förstört).. Snälla låt detta va över för den här gången och hoppas det dröjer länge tills nästa gång jag blir sjuk igen..

Sov gott vänner!

Xoxo Marika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu