Lite nytt...

Köpte ju ett sängbord (ätligen) till sovrummet i söndags.. Har haft så svårt att bestämma mig hur det skulle se ut sen har de jag hittat förut varit svindyra.. Jag menar alltså vem lägger ut 6000:- på ett jävla sängbord?? Inte jag iaf.. Nu blev det tillslut ett från Ikea (extrapris 399:-) som matchar garderoberna.. Även om de inte står i samma rum just nu så känns det bra att samma färger går igen i lägenheten..







Bytte även plats på våra tavlor i söndags så nu sitter de där de ska över soffan..

 

Det går framåt sakta men säkert här hemma.. Nu är nästa projekt att få upp TV på väggen..

Xoxo Marika 

Kommentarer
Postat av: mikaela

haha nytt nattdusbord, vad var det för fekl på pallen ;) <3333

2010-02-17 @ 14:50:23
URL: http://thatmioc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu