Ramblas..

Efter att vi suttit hemma och segat väldigt länge så bestämde vi oss för att gå bort till Hornstull och käka Tapas på en mysig restaurang som heter Ramblas.. Hade inte bokat bord så fick ta ett glas vin i baren medans vi väntade på att nån skulle lämna sina platser och gå hem.. Men va trevligt att sitta och snacka och bara ta det lugnt.. Mat blev det inte förräns 22.30.. Va himla gott och lyssna på detta.. Jag Marika Orleifson åt 1 mussla och friterad bläckfisk, tänka sig det trodde inte ens jag skulle inträffa.. Det mest förvånande va nog att det inte alls va så hemskt som jag hade väntat mig.. Blev även lite kyckling, tortillas och vitlöksbröd.. Gillar tapas, man behöver inte bestämma sig för 1 grej utan kan välja lite av varje att äta..

 

Nu borde jag fixa lite här hemma, rätt så stökigt måste jag erkänna..

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu