Sakta men säkert framåt..

Ja men visst är jag på bättringsvägen.. Näsan rinner och huvudet känns som om det e fullt med snor men känner mig iaf betydligt piggare än igår.. Så länge det inte blir sämre e jag nöjd även om jag skulle vilja att skiten försvann typ NU!! Så man kan andas klokt igen..

Ja men va gör man en onsdag kväll i Sthlm då?? Jag och min kille valde alternativet att bädda ner i soffan under alla filtar vi hittat (jätte kallt här hemma).. Sen har Christofer spelat tv-spel och jag har spelat The sims på min dator.. Visst låter det roligt.. Super sociala känner vi oss..hihi..

Funderar på att krypa i säng snart även om jag har sovmorgon imorrn... Riktigt trött.. Får satsa på att va pigg igen till helgen när jag e ledig=)

Xoxo Marika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu